*Selam sana ey hikmetler ve sırlar arayan gizemli yolcu! Bu dünyada öğrenmek isteyen öğrenir, inanmak isteyen inanır! İnanmak istemeyeni hiçbir kanıt inandıramaz!

*Sen bana bir adım gelirsen, ben iki adım gelirim. Sen bana bir avuç saf sevgi sunarsan, ben sana iki avuç sunarım. Aniden yoldan geçerken sadaka istediğimde şefkat göstererek verirsen, ben sana altın ödül veririm! Heyhat! Nerde onlar !?

*Hepimiz kalbimizi temizlemeye çalışır; günah ve suç lekeleriyle kalbimizi karartmazsak,beyaz gül kadar saf, neşeli ve ışık veren insanlar oluruz! Başka yerlerde ışıklı güller aramamıza gerek kalmaz. Allah’ın sonsuz güzellikleri, sırlar ve hikmetler kalp aynasından akseder!

Hiçbir ölümlü varlığın, hırsların, yasaklanmış tutkuların ve arzuların esiri olmayız! 

* İçinizdeki kayıp ülkeye açılan kapının anahtarı sizin elinizde!.. Gerçeğin yolunu aramayı, merak ve güçlü bir irade ile ‘İlahi sırra’ ermeyi dileyebilirsiniz!.. Bendeniz sizin için dua edeyim! Dünyanın öbür ucunda bile olsanız, iyi dilekleriniz,selamlarınız Allah’ın izniyle rüzgarla, melekle gelir!

* Allah’a, gönlümü bir nurla aydınlattığı ve sıcak bir sevgi rüzgarıyla doldurduğu  için sonsuz şükürlerimi sunuyorum!

* Bir gün bir yerde Allah dilerse karşılaşabiliriz! Havzı Kevser’in başında, Hz.Muhammed (A.s.) sancağı altında buluşmak nasib olsun! (Mimoza33)