MARSTA ÇEKİLDİĞİ ÖNE SÜRÜLEN FOTOĞRAFLAR:
  
 
    
 

MARS’TA HAYATA DAİR İŞARETLER VE KANITLAR;

BÖLÜM-2: İNSANA BENZEYEN BİR CANLI FOTOĞRAFI VE DİĞERLERİ HAKKINDA YORUMLAR VE ÖNGÖRÜLER

Mars’taki hayat konusunda bu ikinci makalemiz. Bunun hazırlanmasına vesile olan, Mars’ta çekildiği öne sürülen ve insana benzeyen bir canlının göründüğüne dair ekteki fotoğraflardır.

Başlamadan önce çok beğendiğim, Franz Verfel’in şu özlü sözüne önemle  dikkat çekmek isterim: “İnanan bir kimse için delil gereksizdir; inanmayan biri için ise açıklama imkansızdır!”

İşin ilginç yanı, bu haberin 23 Ocak 2008’de çıktığı http://msnyasam.milliyet.com.tr adresinde haberdeki fotoğrafın kaynağı  ne bir Türk haber ajansı ne de NASA idi. “Çin’deki bir internet sitesi” diye belirtilmişti. Bundan dolayı saklanan bir gerçeğin Çin’den duyurulması olarak ta anlaşılıyor!

Ertesi gün de aynı site, haberin tersini yani fotoğrafın montaj olduğunu ÇANAKKALE Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Ulupınar Gözlemevi ve Astrofizik Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Osman Demircan vasıtasıyla bildirdi. Peki “Milliyet” gibi başlıca yayın kuruluşları arasında olan biri neden acele etti acaba? Ani bir heyecan ve ilk yetiştirme olabilir. Fakat daha da ilginci ne biliyor musunuz? 23 Ocak 2008 günü bu fotoğrafı yaklaşık 320.000 kişi izlemiş! Ertesi günü de montaj olduğunun bildirilmesi bana bir açıdan da halkın düşünce ve görüşlerini yoklamak için yapılmış gibi geldi.

Gerçekten o gün akşam 195 yorum yapılmıştı. Mars’a özel ilgim olduğundan dolayı kısa olan yorumların hepsini okudum. Kayda değer, değerlendirmeye alınabilecek, bilgi verici 10 küsur kadar yorum vardı. Onların bazısını aşağıda ekte sunmak istedim.

Az da olsa değişik bir fikir ve bilgiler elde edilmiş olmakla birlikte; uydurma bir haber olursa ve eğer bu fotoğraf sahte ise zaman kaybını şöyle bir hesaplamak geldi içimden. Zaman kaybını birlikte görelim: 320.000 kişi yarım saat bu resimler ve yorumları incelese 320.000*0.5 saat= 160.000 saat yapar. Bunu da 24 saate bölersek; 6666 gün yapar, rakam bile ilginç! Yıl olarak ta, 18 küsur yıl iş günü kaybı demek!  

Geçen yıl 1 Nisan 2007’de Mars’ta hayat olduğuna dair maddi-manevi delilleri ve işaretleri sunmuştum. Tekrar onları uzunca anlatmayı değil de sadece hukukta geçerli olan iki şahit yeterliliğine ve keşiflerine dikkat çekmek istiyorum:

1-“Sevgideğer okurlar, tarih boyunca evliyaların, alimlerin sözleri, açıklamaları ve görüşlerine değer verilmiş, nazarı itibara alınmıştır:

          İşte A.B.D.’nin çok büyük masraflarla Ay’a gitmeye hazırlandığı sıralarda keşif sahibi bir veli, İstanbul’da Topçular Camiinde kürsüye çıkıp insanlığa sesleniyordu:

         –A.B.D. Ay’a gitmeye hazırlanıyor. Fakat bu masraflara yazık. Bu gayret Mars için olsa çok isabetli olurdu…Çünkü, Ay’da hayat yok. Ay kupkuru.Fakat, Mars’ta hayat var!… Orada insanlar var…Su var…Orada Hz.Kur’an aynen var!?…Hz.Muhammed(a.s.) oradakilerin de peygamberi…Yani; orada Ümmet-i Muhammed var…Hatta orada varisi Resullerin evlatları var…Ve yine orada İslamiyet’e sarılma bizden çok fazla. Orada Kur’an ahkamı hakim…Ve nihayet o insanlar Hz.Kur’an’a sarıldıklarından dolayı teknolojik olarak bizden çok öndeler!…

      Size bir haber daha vereyim;Bu iki insanlık buluşmadan Kıyamet kopmayacak… Fakat;Dünya insanları Marslılarla buluştuklarında Hz.Kur’an’ın orada da aynen var olduğunu görünce İslam’ı inkar mümkün olmayacak…Fakat bu iman (İman-ı yeis) ve (Suri İman) olacak…Yani; vakit çok geç olmuş olacak. (1) ve (2)

         2- Bendeniz takva sahibi olduğumu iddia edemem fakat çoğumuz gibi yarı dindar yarı günahkar araştırmacı bir Müslüman Türk olarak ihlaslı bir şekilde bazı durumları istihare yaptığımda bir işaret gösteriliyor. Mars’ta hayata dair yıllar önce dua ettiğimde; “Mars’ta aynı Dünyadaki gibi Kabe gördüm. Orada ihramlı Araplara benzeyen Müslümanlar vardı. Vakit gündüz ve aydınlıktı. Ayrıca bir de modern bir havalimanı binası gördüm.” 

         İşte böyle! Zannederim 1992’de Mars için 720 milyon kilometre uzağa gönderilen “Observer” uzay aracının 11 ay sonra “kayboldu”, denmesinin sebebi de oradaki akıllı yaratık izlerinin ortaya çıkmasını engellemek için veya NASA aleyhine gösteri yapan Amerikan göstericilerinin dediği gibi akıllı yaratıklar tarafından engellendiği gerçeğidir!

         Diğer fotoğraflardaki iskelet kalıntılarına bakılırsa, gerçekten birilerinin yaşamış veya yaşamakta olduğuna dair kuvvetli bir kanaat var! 

Kıymetli okurlar, bu paragrafı ise 28 Ocak 2008 günü ekliyorum. Bugün saat 16.00’da resim bulunan sayfaya baktığımda sayfanın artık bulunmadığı veya kaldırıldığı mesajı çıktı != The page you requested doesn’t exist anymore, or was moved. You can try searching for the topic, or follow the links below.)

http://www.nasa.gov/images/content/207432main_sol1369a-F-20080102-hires.Tif

 

Belki başka sayfalarda da olabilir; önemli ve gerçekçi fotoğraflara sahip olan varsa, gönderirse sevinirim.

         Yani o fotoğraf, Profesör Dr.Osman Demircan’ın görüp açıkladığı gibi insana benzeyen bir varlığa benzemiyorsa ve şüpheli bir şey yoksa neden siteden kaldırıldı ve görünmüyor !? Demek ki ya bazı gerçeklerin bilinmesini istemediler ya da kamuoyuna kısa bir süre gösterip halkın fikir ve görüşlerini yokladılar J

         Ciddi ve önemli yorumları okurken aynı zamanda insanı gülümseten komik ifadeler de oluyor !..Bu da konunun baharatı oluyor. Yani kaybolan arkadaşları için espriyle; “Ya bu Dünya’dan çekip gidecem!”, diyordu, gerçekten gitmiş, hatta Mars’a ya!” , “Çok uzaklara gideceğim…” demişti, bu sefer epey uzağa gitmiş! J gibi…

         Eğer gelen haberler, keşif ve tespitlerimizde yanlış ve hata varsa dileğim, Allah’ın izni ve evliyanın himmetiyle bu makalenin olağanüstü bir şekilde silinmesidir; yok eğer doğruysa Kıyamete kadar hep arşivlerde var olsun ki gerçekler bilinsin! Bunların keşfinde katkımız olmasının sevincini yaşayalım! Allah’ın adı ve Ezan-ı Muhammedi Evrenin her yerinde yankılansın !

Esenlik ve iyi dileklerle, Mimoza33 ; Konya; 28.01.2008

 

KAYNAKLAR:

(1) Bir velinin keşfi (Süleyman Hilmi Tunahan Efendi); İstanbul, Türkiye,1969  

(2) Güneş Gazetesi; 03.09.1993

 

MARS’TA İNSANA BENZEYEN CANLIYI GÖSTEREN FOTOĞRAFA DAİR YORUMLAR

         ( http://yorum.milliyet.com.tr ; 23.01.2008)

[06:46yuhannet07] Degil
Ben baskent Washington ta yasamaktayim ve bugun isimin geregi Nasa’da uzay bilimci olarak calisan ve adini burada yazamayacagim biri ile yaklasik 30 dakika sohbet ettim, ve ona Milliyetin bu haberini ve resmini sordum bana verdigi cevap o seklin buyuk bir olasilikla bir kaya parcasi oldugu ya da uzaya uzay araclari tarafindan birakilan bir junk parcasi (cop parcasi) oldugunu soyledi. Bilgilerinize
yazarın tüm yorumları

 

[08:19salamovbala] 3 şey olabilir
bu resımdekı üç ihtimaldir: 1-uzaylı bır yaratık 2-bir kaya 3-bir cin teşekkürler

09:16Nurettin Tan]
Bu da kayaysa artık. . . Nasa’nın Yüz ve Piramitlerin olduğu Cydonia bölgesine gitmemesi, resimlerde suyun izleri ve fışkıran su kalıntılarının bulunmasını da ilk başta inkar ediyorlardı ama kabul etmek zorunda kaldılar. Roverlar oraya 30gün kalabilmek için gitti ama şaşırtıcı bir şekilde 4 yıldan beri kesintisiz çalışıyorlar. Demek ki Nasa’nın hesaplamadığı çok ilginç birşeyler var. xenotechresearch adresinde çok güzel bilgiler bulabilirsiniz.
yazarın tüm yorumları

Yorumlar, Sayfa 18

 

[10:05Niceae]
Fotoğrafta kayanın yanındaki yaratık ürkmüş gibi duruyor. Sanki bir şey fırlatacakmış gibi bir pozisyon almış. Fotoğrafta birinci planda görülen uzay aracını farketmiş olmalı belki de. Saçı ve sakalı belirgin, bunu koyu gölgelerden anlamak mümkün. Bir erkeğe benziyor. Figürün formu, çevresindeki kayalıkların formuna yabancı kalıyor bence. Oldukça ilginç. Ama bu fotoğrafta hile yoksa tabii. .
 

11:12fenomen38] Yaşamın kaynağı
Dünyadaki canlılar için yaşam kaynağının hava ve su olması diğer gezeğenlerdeki varlıklar içinde yaşamın kaynağı hava ve su olduğu anlamına gelmez; işte bilim adamlarının çıkış noktasında ki yanılgıları bu, diğer gezegenlerde yaşam var mı sorusuna cevap ararken, hava ve suyu ölçüt alması onları yanılgıya düşürüyor. belkide bu varlıkların yaşam kaynağı hava ve su değil de başka bir maddedir
 (sayfa 14den)

 

[11:57Niceae]
Bu haber yalan. Aldatmaca. Fotoğrafta görülen siluet gerçekte Himalayalarda görülen ve yerliler tarafından "Yeti" (koca ayak) adı verilen yaratığın vaktiyle çekilen ve arşivlerde saklanılan fotoğrafının mars yüzeyi üzerine montajı. Kimse inanmasın resim gerçek değil. Montaj.
 (sayfa 11den)

 

[11:47Bilginamca] Uydu
Uydu fotoğrafları dijital fotolardır. Büyütülünce net görüntü alınması gerekirdi. Cismin üzerinde durduğu ve arkadaki kayalar net olmasına rağmen cisim belirsiz.
 

[13:57Davur] Yorum yapmadan önce
Bir çok yorum var. Çoğu dalga geçmek amacıyla. Haklı olarak süpheci. İlk olarak büyütülmüş resmi görüyorsunuz. Gerçek resimde bu objenin farkedilmesi çok zor. Çok uzaktan çekilmiş ve oldukça büyütüldükten sonra görebilirsiniz. Özel programlarla filitre yapıp yakınlaştırınca renk ve şekil olarak gölge ve oradaki doğal oluşum olmadığı anlaşılabilir. Orjinal resim için bakınız http://www.nasa. gov/images/content/207432main_sol1369a-F-20080102-hires.Tif

(NOT: Bu fotoğrafın, 28 Ocak 2008 tarihi itibariyle sitede bulunmadığı veya kaldırıldığı mesajı verildi.)

 

 [15:28abdlrezgah] Marsın türbanlısı
Görüldüğü gibi Marsta hiç bir kısıtlama ve zulüme maruz kalmadan Türbanı ile gezilebiliyor.

 

[17:46Rasputin] Yav bu poz yeti’ninkine benzemiyor mu..??
ARKADAŞLAR , , BU POZ KAR ADAMI YETİ’NİN POZUNA BENZEMİYORMU. . ?? İNANMAYAN İNTERNETTEN ”YETİ” YAZSIN VE NEPAL’DE VEYA TİBET’TE ÇEKİLEN YETİ GÖRÜNTÜSÜ İLE KARŞILAŞTIRSIN. . . GÖRÜNTÜ VE POZLAMA TIPKISININ AYNISI. .

KAYNAK: Yorumların Adresi: http://yorum.milliyet.com.tr ; 23.01.2008 Çarşamba

 

‘Fotoğraftaki insan görüntüsü; montaj’

ÇANAKKALE Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Ulupınar Gözlemevi ve Astrofizik Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Osman Demircan, ulusal basında yayımlanan Mars’a ait bir fotoğraftaki insana benzer görüntünün fotomontaj olduğunu açıkladı.
      Basında yer alan fotoğrafın kendilerinin de ilgisini çekmesi üzerine NASA’nın web sitesinde bir araştırma yaptıklarını belirten ÇOMÜ Ulupınar Gözlemevi ve Astrofizik Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Osman Demircan, ‘Sprit’ adlı uzay aracının Mars’tan dört yıl önce geçtiği fotoğrafların orijinallerini NASA’nın internet sitesinden incelediklerini, ancak insana benzer bir varlığa rastlamadıklarını söyledi.
         …………………………

Mars’ta var olduğu iddia edilen canlı türü, NASA’nın yayınladığı orijinal fotoğraflarda yer almıyor. Fotoğraflar, sadece insanların kafasını karıştırmak için uydurulan bir görüntü.”

KAYNAK: http://msnyasam.milliyet.com.tr ; 24.01.2008