ALLAH, KURTULUŞA ERECEKLERİ ŞEKİL VE ZENGİNLİKLERİNE GÖRE SEÇMİYOR!

            Abdulvahab-ı Sakafi’den rivayet edildiğine göre, diyor ki:

            “Bir gün üç erkek ve bir kadının bir cenazeyi omuzlarında götürdüklerini gördüm. Hemen kadının yerini aldım, mezar başına gittik. Kadına:

        Bu cenaze senin neyin olur? Diye sordum. Kadın:

        Oğlumdur, dedi. Ben:

        O halde komşunuz yok mu idi? Dedim. Kadın:

        Vardı fakat cenazeye gelmediler, dedi. Ben:

        Kusuru ne idi? Dedim. Kadın:

        Gevşek bir insandı, ona kimse kıymet vermezdi, dedi. Kadına acıdım, onu

evime getirdim; birkaç kuruş para, yiyecek ve giyecek verdim ve gitti. O gece rü’yamda yüzü ay gibi parlayan ve beyaz elbise giyen birisi karşıma çıkarak bana teşekkür etti. Kim olduğunu sorduğumda, “Bugün defnettiğiniz adam.”, dedi. “İnsanların beni hakir görmesiyle Rabbim bana rahmet etti.” dedi.

            (İhya 4. C. S:285)

*          *          *          *          *

            Bana inanıyor, güveniyor ve seviyor musunuz? Destekleyecek cesaretiniz var mı? Masallardaki “Külkedisi” veya “Kibritçi Kız”, o benim! Allah c.c. sizi böyle imtihan ediyor! Hoşça kalın! Mimoza33; 16.08.2008

*** BERAT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN! ***