ÖYLE DEĞİŞMİŞSİN Kİ !

      Kadının biri, 45 yaşında kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ameliyat masasında Azrail’i görüyor ve soruyor:

        Benim saatim geldi mi?

        Azrail cevap veriyor:

        Hayır, senin daha 40 yıl,5 ay ve 20 günün var.

        Daha önünde yaşayacağı uzun yıllar vardır. Hastaneden çıktıktan sonra, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtturuyor, göğüslerini düzelttiriyor. Hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.

        Caddeden karşıya geçerken, ambulans çarpıyor ve ölüyor.

        Azrail’e:

        Kırk seneden daha fazla yaşayacağımı sanıyordum! Beni neden öldürdün? Diye sorunca, Azrail cevaplıyor:

        Kız, ben seni hiç tanıyamadım !.. J

 

01.03.2009 Pazar

*      *      *      *      *      *

BU AYI

        Sihirli kurbağa, ormanda yürürken, bir ayı ve tavşanla karşılaşmış. Bunları yanına çağırmış.

        Benden üç şey dileyin ve dileğinizi yerine getireyim, demiş.

        Ayı demiş ki:

        Bu ormanda ne kadar dişi ayı varsa hepsi bana aşık olsun.

        Dileği hemen yerine gelmiş. Sonra tavşan:

        Bana bir kask ver, demiş. O da olmuş. Ayı:

        Yan taraftaki ormanda ne kadar dişi (?) ayı varsa hepsi dişi olsun ve bana aşık olsun.

        Tavşan:

        Bir motosikletim olsun, demiş. Dilekleri yerine gelmiş.

        Sıra son dileklerine gelmiş. Ayı demiş ki:

        Yeryüzünde ne kadar ayı varsa hepsi dişi olsun ve beni arzulasınlar.

        Tavşan, motosikletine atlamış kaskını takmış ve son gaz oradan uzaklaşırken;

        Son dileğim bu ayı homoseksüel olsun, demiş. J

*      *      *      *      *      *      *

KAYNAK: Çok Komik Dünya Fıkraları,

Recep Kahraman, Gaziosmanpaşa Kitabevi,

İstanbul

 

TAM GÜLERKEN BİR ŞOK !!!

        İşte Amerika, tıpkı Atlantis’in bozulup yok olduğu gibi bu homoseksüellik yüzünden yok olacak !

        Hani bir yoruma göre dolar üzerindeki “In God we trust” (Biz Tanrı’ya inanırız (güveniriz), sözü “Biz Tanrı gibi olan paraya güveniriz” inancında olanlar da çok olduğundan kafalarını para, şöhret, kariyer, seks ve oburca yemekle bozmuş olan bir halkın sonu nereye varır ?! 

        Amerikalılar Nuh Süresini okurlar ve inanırlarsa kurtulanlar olur!

        Bu görünüşteki ekonomik kriz, faizler, kıtlık vesaire hepsi sapıtan ruhların aynada yansıyan cadı görüntüleridir !

        Bakın bugün kapıya yine yardım isteyen, salih olduğuna inandığım bir genç geldi; elbette bir hikmeti var. Bana “Karınca (Bereket) Duası” verdi. Biz bu dualarla ayakta duruyoruz. Allah c.c. görünmeyen lütuflarla insanı kurtarır.

Biz bu dansöz gibi reklam kızlarını seyrederek ve faizler yiyerek nasıl kurtulabiliriz! ‘Hadise’ şarkısı ve seksiliğiyle dünyayı inletiyormuş ! Boşver kız bunları, nazar değer, sonra seni kimse kurtaramaz! Bu kadar adamı kudurtma! Sen göğe çıkan ipe tutun, kurtlar vadisinde kurban olma!

Bütün dünya hile ve tuzaklarla vatandaşın kanını emmek için maske takmış vampirlerle dolmuş. “Anneler Günü, Babalar Günü, Aşure, Sevgililer Günü….” Aslında hangi firmanın, bankanın umurunda ? Herşey daha fazla satış yapabilmek, insanları borca ve faize sokmak için göz boyama !

        Eğer yaşadığımız bu dünyada insanın televizyon, cep telefonu, bilgisayar, internette sörf, para vs. kadar değeri olsaydı daha mutlu olurduk !.. İnsanlar birbirini algılamıyor, değer vermiyor, sevmiyor ! Yani makineler, insanlığı ele geçirdi. Şu bilim kurgu filmlerindeki doğal hayatı isteyen insanlarla robotların savaştığı dönem gibi bir çağdayız!.. 3.Dünya Savaşı’ndan sonra eski dönemler tekrar yaşanacak; atlar ve kılıçların dönemi…Temiz hava, temiz su, yeşil çimenler ve çiçekler vs…insanlığın en çok özlediği şeyler olacak !..

        Son söz olarak Allah dostlarına müjde vardır:  “İyi bilin ki Allah’ın dostlarına korku yoktur, onlar üzülmeyecekler de. Onlar, iman etmiş ve Allah’a karşı gelmekten sakınmış olanlardır. Onlara dünya hayatında da ahirette de müjde vardır. Allah’ın sözlerinde değişme yoktur; İşte bu büyük kurtuluştur!” (Yunus Süresi: 62-64)

        Allah’a ısmarladık!

Mimoza33; 01.03.2009 Pazar