HEPİNİZİN YERİNE İYİLİK PERİSİ, KORKUNÇ GERÇEKLERİ İTİRAF ETSİN !

Sayın Dinleyiciler, insanlar gibi havaların da istikrarsız olduğu kaprisli ani değişikliklere maruz kaldığımız bir dünyada, hafta sonunda ‘İyilik Periniz’ den merhaba!

         Bilirsiniz insan mizacında yapıcılıktan çok tenkit ve bozuculuk vardır! Çoğu milletin yıllarca yaptığı eserleri kısa bir sürede yok etmek kolay olmuştur! Dünya Savaşları gibi…

         Tarih boyunca insanoğlunun özellikle de politikacıların şu huyu hiç değişmemiştir; kendi suçlarını, günahlarını saklayıp örtbas etmek, başkalarının küçük hatalarını hep dedikodu ve koğuculuk ederek etrafa yaymak!

         Bugün sıra dışı bir toplantı yapacağız. İslam Dininde herkesin içinde veya imama karşı günah itiraf etme, günah çıkartma olmadığından, biz dairevi bir salonda görünmez cam arkasından izleyerek Kardelen Kütüphane’nin hayaleti imalı olarak gizli günahları itiraf edecek ! Çoğu insanın başaramadığı “Özür dilerim!”, “Kusura bakma, şöyle bir hatam oldu!” “Hakkını helal et!”, “Şöyle bir gaflet ve Şeytana uyma yaramazlığında bulundum!” gibi  insani erdemleri kazandırma dersi işleyeceğiz!

         Yeterince örnekler verilecek ama hayattaki her durumu, her olayı örneklemek mümkün değil. Herkes kendi hayatına uygun vicdanında itirafı yapacak, tövbe edecek, kalplerin pası giderek cilalanacak, aynalarda sonsuz evrenin güzellikleri daha iyi yansıyacak!

         Kimse istisnaları göstererek, “Ben şu meslekteyim, bu tür durumları hiç yaşamadım, olmaz böyle şey!” demesin ! Gizli dünyada nelerin olduğu çoğu kimsenin hayaline bile gelmez ! İnsanoğlunun, mesela 10 katlı bir apartmanda 40 dairede nelerin döndüğünü duvarlar arkasından izleme yeteneği olsaydı, kafayı bozar, anormalleşirdi ! Şu dairede hırsızlık olur, diğerinde cinayet işlenmektedir, bir başkasında zina yapılmaktadır, bir diğerinde politikacı muhaliflerini yenebilmek için hileler planlamaktadır vs…

         Meleklerden üstün derecelere ulaşacak insan sayısı çok az olacaktır! İnsanların ve cinlerin çoğunun Cehenneme gideceğini Yüce Rabb bildirmektedir! O yüzden gaflet ve günah bataklığından kurtulup ne kadar erken ilahi aydınlık yola girebilir ve ilahi buyruklara uyarsak, o kadar aziz ve erdemli oluruz !

         Hem yaşadığımız dünyadaki hayat hikayelerinden, hem tarihteki önemli olaylardan, hem de filmlerden ibret verici alıntılar yapılacaktır. Ding Dong !!! Başlasın !

 

         *(Şeytan): 70.000 yıl ibadet ettim. Meleklerin katına çıktım. Dünyada fesad çıkaran cinlere karşı ordu komutanı olarak görevli gittim, zaferler elde ettim. Gururlandım. Adem, insan olarak topraktan yaratılınca kıskandım, ona secde emredilince kibirlenip secde etmedim! Yüce Alemden kovuldum. Kıyamete kadar bana mühlet verildi ! İnsanları ve cinleri İlahi yoldan saptırmaya yemin ettim !

         *(Kabil): Mizacımda hased vardı. İlahi emirle diğer ikiz kardeşlerden olan kızla evlenmem gerekirken, kardeşimin evlenmesi gereken kendi ikizim  Alkame ile evlenmek istedim. Yani güzel olanı kapmak istedim! Kurban adamamız buyruldu. İçimde kötüyü ikram etme duygusu olduğundan bostandaki kötü mahsulü kurban olarak verdim.  Kardeşim Habil en iyi koçu kurban sundu. Onunki kabul edildi. Hasedim gitmedi. Ona tuzak kurup öldürdüm. Lanetlendim. Başka diyara yerleştim. Beni de kendi neslimden bir çocuk, “Kardeşini öldüren atamız şu mu?” diyerek o da taş atarak beni öldürdü !  ( “Eden bulur!” atasözü gerçekleşti.)

         * (Nuh Peygamberin oğlu Kenan): Babama inanmayanlardandım! Babam 950 yıl insanlara İlahi mesajı tebliğ etti, gemiye 83 kişi bindi. Ben binmedim. Dağa sığınma gibi işler beni kurtarır, diye düşündüm. Yanılmışım, boğulup gittim !

         * (Musa Peygamberin kavmini kovalayan Mısır Firavunu ) : “Nil Nehri’nin Tanrısı benim ! Bu nehirler benim için akar!” gibi ilahlık iddiasında bulundum. Bu yüzden deniz ikiye ayrıldığında boğuldum. Boğulurken Musa’nın Rabbine inandım ama kabul edilmedi ! 20. Yüzyılda cesedim bulundu, İngiltere’de müzede sergileniyorum!

         *(Bel’am ibni Baura): Ben menfaat için veya korkudan kötü kavimden yana olarak Musa Peygamber aleyhine beddua ettim. Dilim sarktı, çarpıldım ! Ben, para ve çıkar karşılığında gerçekleri satan ilim adamlarını temsil ediyorum. Aynı zamanda insan, alim ve salih iken değişip kötü olabileceklere bir örneğim !

         * (Zalim Komutan Calut): Güçlü ve zalim idim. Kimse yenemez zannediyordum. Peygamber ordusunda, çocuk yaştaki Davut Peygamber beni sapan taşlarıyla yendi!

         * (İsa peygamberin Yerini Haber Veren havari Yahuda İskaryot (Katil Yahuda):  İsa Peygambere ihanet edip yerini haber verdiğim için, önceden de  Hz. İsa’ya benzediğimden , ihaneti sonrası insanlara Hz. İsa suretinde gösterildim ve bizzat kendim çarmıha gerildim.

 

         * (Peygamber Hz. Muhammed’e Düşmanlık Eden Amcası Ebu Leheb): Yeğenimin peygamberliğini hiç kabul edemedim. Böyle yetim, öksüz bir çocuğa peygamberlik gelmiş ha! Neden itibarlı birine gelmiyor da ona gelmiş! Karımla her türlü kötülüğü düşmanlığı yaptık. Allah, “Adese” denilen “Kara Hasba” adındaki bir hastalıktan öldürdü. Zira Kureyşliler, “Kara Hasba” dan vebadan sakındıkları gibi sakınırlardı. Ölümümden sonra cesedim 2-3 gün evde kaldı. Gömmediler. Cesedim pis pis koktu..

         *(Kont Dracula ; 15.Asır) Esas adım III.VLad’dır. Fatih Sultan Mehmet zamanında Eflağın prensiydim ve Türkleri kazıklara çakıp kanlarını içmem nedeniyle bana ‘Dracula’ yani kan emen lakabı verilmiştir aynı zamanda Türkler arasında ‘kazıklı voyvoda’ ismiyle ün salmışımdır.

         * (Keriman Halis Ece): Bin yıldan fazla zamandır örtünen Müslüman kadınlardan sonra soyunarak Yahudilere kendimi alkışlattım. Ve özellikle “Güzellik Kraliçesi” olarak seçildim. Yani gayri Müslimler savaşmadan ilk Müslüman güzellik kraliçesini yarı çıplak seyrettiler.

         * (Milli Türk Dansöz Şarkıcı): Uzun yıllar normal kıyafetli şarkıcılardan sonra ekip olarak dansöz şeklinde Türkiye’yi temsil edenlerden biri de bizdik. Allah, örtünün dediği halde biz soyunarak, üstelik “İnşaallah kazanır, birinci oluruz!” diye niyet ederek Allahın yasakladığı bir şeyde ondan yardım isteme gibi bozuk bir bakış açısına sahibiz !

         * (Hırsız Rektör): Yabancı bir ülkedeki bilim adamının eserini çaldım, uzun yıllar koca ülkede rektörlük yaptım, kimse yerimden edemedi. Fakat 1-2 cesur ve vaveyla koparan gazete aslan gibi devamlı üzerime saldırdı, sonunda pes ettim !

         *(Plaja Giden İmam): Her ne kadar plajda yarı çıplak kadınları görerek haram işleyecek olsam da bir imam karısını deniz kenarına götürmemeli ! Kadın örtünerek evde kalsın, elalemin magandalarına karımı mı baktıracağım !

         * (Faiz Yiyen İmam): Hoca, bizahmet ilçeye gidiyorsan şu hesaba bu parayı yatırır mısın? (Hesap vadeli mevduat, imam yatırırsa ayıp olur !🙂

         * (Kar-zarar Ortaklığı Olan Finans Kurumu): Bizde faiz yok, vade farkı var! Mesela otomobil için 20.000 Tl lazımsa bize vade farkıyla şu kadar yılda 36.000 TL ödeyeceksiniz. J

         * (Yarı Dindar Yarı Günahkar Bir Gazete): Biz yaz gelince mayo reklamları da veririz, filan ünlü kadının frikik pozlarını da yayınlarız; Ramazan gelince de Kur’an’ı anlatan, İslam’dan bahseden konular yayınlarız. Her kesime hitap etmek lazım değil mi? Ayrıca at yarışları, spor toto oynayan, piyango çeken de çok; onların ihtiyacına da cevap vermeliyiz!

         * (‘Ejder’in Öpücüğü’ Filminde Şehrin Emniyet Müdürü): Evliliğin ilk zamanlarında kadını sokakta fuhuş için pazarlamaya başladım! Para, şöhret ve güç için her türlü kirli işi gizli çevirmeliyiz! Adamlarımız var, güçlüyüz !

         * (Boondock Saints (Şehrin Azizleri ) Filminde Homoseksüel Emniyet Müdürü): Amerika’da gittikçe yaygınlaşan Türk diliyle ibne karakterini oynamak için erkek erkeğe filmde öpüştüm !

         * (Ünlü Bir Gazetenin Köşe Yazarı): Her ne kadar dini bir gazete de yazsam da herkesin günahsız olduğu anlamına gelmez! Bir kere hırslı bir adamım, arzuluyum, bir de kötü bir evliliğim oldu, bu yüzden mazeretim var; para karşılığında bir genç kızı düzenli olarak okşadım, sevdim !

         * (Koltuk Hırsı Olan Bir Okul Müdürü): Her ne kadar kusurlarımız olsa da hatayı kabul etmemeliyiz. Her hangi bir ceza almamalıyız. Personelin çoğunu uydurma sebepten ödüllendirip teşekkür belgeleri vererek tavlayalım ! Bizim aleyhimizde bir beyanda bulunmasınlar ! Haklı olan muhaliflere de ağır cezalar verdirmeye çalışalım ! Gerektiğinde yalancı şahitlik te yaptık !

         * (Kariyer ve Çıkar İçin Çalışan Bir Doktor): Ben uzman bir doktor, doçent, profesör olarak mevki sahibi, zengin bir hasta geldiğinde kendim en iyi şekilde tedavi edeyim. Ama garip, yoksul bir hasta geldiğinde bizim asistana deneme ameliyatı yaptıralım, aksilik olursa da başımıza bir şey gelmez! Ayrıca kariyerimde buluş yapabilmem için yoksullarda bilimsel deney yapmam lazım!

         * (İnternette Kendi Resmini Koymayıp veya Güzel bir Kadın,Prenses Resmi Koyanlar): Kendi fotoğrafımı koyarsam şimdi tanınırım, rahatsız edilirim. Kendimi güvende tutmalıyım. Hem benim resmim o kadar cazip değil ! Erkekler böyle güzel yüzlü , gizemli, peçeli kadınlara bayılırlar. Muhakkak bu resme sulanarak, dolayısıyla bana ilgi gösterenler çok olur! Hayallerindeki kadına bağlantı kurmaya çalışıyorlar!

         * (Bir Şehrin Milli Eğitim Müdürü): Böyle her hakkını isteyen, adaletten bahsedene olumlu cevap verecek olursak yandık! Hak isteyenlerden kurtulamayız, en iyisi biz yalanlayalım, iftira atalım! Disiplin cezası verdirelim! Böylece korkarlar, bir daha hak hukuk isteyemezler! Bastırma ve sindirme politikası izleyelim! Nasılsa müfettişler de bizim adamımız ! Bizim lehimize hüküm verir !

         * (Bir İlde Çekingen bir Vali Yardımcısı): Ya ben her şeyi, her olayı incelemem mümkün değil! Birim müdürleri evrakları hazırlıyorlar, bizim onayımıza sunuyorlar. Hem orta düzey bürokratların suçları olsa bile onlar hakkında işlem yapmak zor, onların arkaları kuvvetlidir ! Kurum idarecileri hep birbirine çıkar açısından bağlıdır, bu yüzden birbirimizin tarafını tutmalıyız ! Orta düzey bürokratların suçlarını örtbas etmeliyiz ! Kolay yol bu ! Ama, Evrenin Hakimi Allah’ın dilediğinde bir anda insanı çarpabileceğini unutuyorum galiba !

         * (Vatandaşın Önemli Sorusuna Cevap Vermeyen, İhtiyacına Yardım Etmeyen Gazeteciler) : Ya ben ülke çapında meşhur, zengin bir gazeteciyim. Öyle her vatandaşın sorusuna cevap veremem, önemli adamlarla, kurumlarla ilgilenirim! Benim itibarımı sarsabilir. Hem bağlantım ortaya çıkar; filan çiftçiye, işçiye, memura takılmışsın! gibi. Ayrıca bazı ülkelerin gizli servisleri kiminle bağlantısı var, diye izlerler! Politikacıların yaptığı gibi biz de meşhur 7 sınıfa ilgi gösterip hizmet ederiz!

         *(Kendini İyi Zanneden Tahrik Edici Müslüman Kadın): Şu erkekler de dik dik bakıp duruyorlar, sulanıyorlar ! Üzerimde de dar kot pantolonu var, kalçam da çekici, moda böyle! Tişörtüm dekolte veya göğüslerim belli ! Oldukça seksiyim. Şöyle herkes bana hayran olsun, gözü bende kalsın da, rahatsız etmesinler! Magandalar takılmasın! Böyle kendimi güzel hissediyorum, mutlu oluyorum!

         * (İyi ve Kibar Görünen Erkek Bir Devlet Memuru): Eee, bütün sinema, televizyonlar, basın hep kadını çekim aracı olarak kullanır da erkek bunlardan etkilenmez mi? İyi insanımdır da, şu sigarayla, ara sıra çıplak mankenlere bakma alışkanlığından kurtulamadım ! 

         * (Cinselliği Reyting İçin Kullanan Ülkenin En Ünlü, Büyük Yayın Kuruluşlarından Bazıları ):

1.       18.06.2009: http://www.internethaber.com’da,

         * ‘Foto Galeri’ Bölümünde ‘Mini Etek Kazaları’,

         *Ayşe Arman öyle pozlar verdi ki!

         * ‘Magazin’ Bölümünde, ‘İşte Pekkan’ın bacaklarının sırrı’

         2.       19.06.2009: http://tr.msn.com Sitesinde:

         * İç çamaşırsız işe gitmeyin !

         * Onu ilk 1 saatte etkileyin. (Masanın altında eliyle kadının bacağına dokunan adam resmi) [Çok faydalı metotlar öğretiyorsunuz (!) ]

                   21.06.2009 :

         * Yoksa biri mi soyunuyor?

         3.       21.06.2009, http://www.e-kolay.net Sitesinde:

         * Havluya sarın, yatakta bekle,duş alıp geliyorum.

         * 10 erkeğe tecavüz etti ! İçkilerine ilaç katıp, cinsel organlarını bağladı…

         * Çıplak otobüs şoförü.

         4.       21.06.2009 http://www.mynet.com Sitesinde:

         * Bu pozlar ortalığı sarsacak !

         5.       21.06.2009 http://www.radikal.com.tr Sitesinde:

         * “Yaşam” kategorisinde Giselle Bündchen anneliğe hazırlanıyor. (Sütyenli, tahrik edici fotoğrafı. Onun anneliğe hazırlanması kimin umurunda ahbap ! Amaç, iç çamaşırlı kadın haberi olsun! )

         * Sports Illustrated’ in mayolu kızı Bar Refaeli.

        

6.       21.06.2009 , http://www.aksam.com.tr Sitesinde:

         * Hadise’nin kalçalarıyla bu kadar !

         29.06.2009 :

         * J-Lo frikikten kaçamadı.

         7.       21.06.2009, http://www.hurriyet.com.tr Sitesinde:

         * Çılgın Tatil: İngiltere’nin en popüler magazin figürlerinden biri olan ve kendisinden daha ünlü göğüsleriyle sık sık basına konu olan Price, yine objektiflerden kaçamadı…

         * İşte Jordan’ın Ibiza kaçamağı (Foto Galeri)

         8.       21.06.2009 , http://www.haberler.com Sitesinde:

         * Evli Erkek Arada Sırada Aldatmalı (Hülya Avşar’ın Haberi)        

         * Hülya Bilerek Üstsüz Yakalandı.

         * Eva Mendes Üstsüz.

         * Silikonlu Güzeller

         * Bu sahneler rekor kırdı.

         * Torunuyla 10 yıldır Aşk Yaşıyor (72 yaşındaki Morgan Freeman ile 27 yaşındaki üvey torunu E’Dena Hines İlişkisi)

         9.       21.06.2009, http://www.gunes.com Sitesinde,

         * Günün Güzeli köşesinde sürekli mayolu kadınlar gösterisi.

         * “Magazin” Bölümünde Sibel Can’ın “Bu yaştan sonra pavyona düşmem” haberinde, ‘boyunca çocukları olduğunu’ söyleyen Sibel Can’ın dekolteden de beter göğüslerinin yarısı açık olan fotoğrafını özellikle seçmesi, yetişkin çocuklu bir anneyi kötü niyetle sergilemek değil de nedir !?

         10.  21.06.2009 , http://www.stargazete.com

         * Cinedergi reklamında , Haziran 2009 sayısının kapağında dekolte elbiseli müstehcen Megan Fox fotoğrafı.

*        *        *        *        *        *        *

SONUÇ: Hepiniz az veya çok sapıksınız ! Tartışmanıza ve kendini bilmeden, düzeltmeden başkasını tenkit etmeye gerek yok ! Haydi, Yüce Mevla’ya namaza, tövbeye ve tesbih çekmeye !

                                                       

                                                                  Yazan: İyilik Perisi

                                                      11.07.2009