YEDİ KARANFİL…VE 2012

Dediler bir yerlerde YEDİ KARANFİL saklıymış.

Gezdim dolaştım,

Yüce dağların tozlu topraklı neminden,

Şehrimin çırılçıplak asfaltlarına kadar,

Bulamadım,

Rivayet sandım,

Değilmiş,

Öğrendim bir ulemadan…

         Birinci karanfil;

Bebelerin kan kırmızı çığlığında saklı a oğul.

         İkinci karanfil;

Kartalların vahşi tüyünde hareli oluşlarında saklı be abdal !

         Üçüncü karanfil;

Açların kokuşmuş nefesinde saklı ki üstad.

         Dördüncü karanfil;

Şarabın fena kırmızısında mı saklı şaşkın !

         Beşinci karanfil;

Bayrağının şerefinde saklı a dalgın!

         Altıncı karanfil;

Dargın dostların nefretinde saklı be insancıl !

“Ama nedendir bilinmez” dedi ulema,

         Yedi (nci) karanfil,

Tanrı’da saklı kaldı…

 KAYNAK: Yedi Karanfil 4 Kaseti; Naci Bayşu,Bay Müzik Üretim. 1996

 2012, MEHDİ (a.s.)’IN ÇIKIŞI, DİĞER DÜNYALILARIN BİAT ETMESİ, MAYA TAKVİMİNİN QUETZCOATL’IN İLMİYLE  TAMAMLANMIŞ OLABİLECEĞİ VE  GİZEMLİ YORUMLAR:

·       Bu  “Yedi Karanfil”i 1040 yaşındaki kadına ithaf etmeme dair ilham geldi. Buna inan ve kendinle ilgili payı çıkar, yıllardır neden kaçıyorsun ki ? Senin alacakaranlıkta dostun benim, ama yıllardır anlamıyorsun veya gerekeni yapmak gururuna dokunuyor ! 

·       Üç rengin “beyaz-yeşil-mor” sırrını anlamış TV sunucusuna not: Hayatta en çok zorlandığımız konular kader ve sabırdır dostum! Hayat çoğu zaman umduğumuz gibi gitmez. Çöl ortasında Mecnun gibi yapayalnız kalırız…Ama sakın Allah’ın ve meleklerin haberdar olmadığını ve iyilikseverlere gereken yardımı yapmadığını zannetme! Bazen imtihan zor olur! Bazen olgunlaşma yolculuğu yıllar sürer, bu esnada yanarız ve sabrımız taşar, sabredelim! Bir metodun yanlış! Sana duacıyım.

·       Dua verdiğimiz ve gerçekleri anlattığımız bazı kaymakamlar, valiler, bürokratlar, çoğunuz acı gerçekleri umursamadınız, duaya gerek olmadığını zannettiniz, Kainatın gerçek Hakimini anlamakta noksanlığınız var. 29 harfli alfabede sadece büyük harflerle ilgileniyorsunuz, küçük harfleri ve noktalama işaretlerine aldırmıyorsunuz, bu da sistemin çökmesine sebep oluyor ! Alemlerin Rabbi, “Bana dua edin ki size cevap vereyim!” buyuruyor. Günümüz dünyasında da mevki sahibi bürokratlar, patronlar işine gelmeyen müracaata cevap vermiyor, sümen altı ediyorlar. Kanunen ne uyguluyorsunuz hakim bey ? Hiç bir şey!  Yok İnsan Hakları varmış; yok “Bilgi Edinme Kanunu” varmış;  yok “Dilekçe hakkı!” varmış! Birçok devlet görevlisinin kanuna uymadığını ispatlarsak, bize altın madalya verecek misiniz, şerefiniz üzerine söz verebilir misiniz ? Masum ceylanları kurtlar vadisinde yapayalnız bırakıyorsunuz! İlahi adalet, terazi gibidir; ne yaparsanız aynada onu görürsünüz! Hissediyorum ki yakın gelecekte bütün kuvvetli ve yenilmez görünen kurumlar çatırdayacak!

·       Kardelen Kütüphanesi, gerçekten gizemlidir! Anlayan ve ilgi gösterenin nasibi vardır. Allah’ın izni ve evliyanın himmetiyle koruyucu bir kalkanı var gibi hissedilmektedir! Kardelen Kütüphanesi’nde 1000 altından daha değerli bir inci vardır! Söylenmez!

·       Türkiye de geçmişteki güçlü, zalim ve münafık uygarlıkların yıkıldığı gibi yıkılacak ! 2012’de Dünya’nın 5. Hakimi’nin  Türkiye’den çıkması kuvvetle muhtemeldir. Başka dünyalardan da mü’minlerin Mehdi (a.s)’a biat etmeye gelecekleri anlaşılıyor! Bütün dünya ekran koruyucu resimlerle uğraşıyor ! Bu gezegende 1000 tane medya kuruluşu olsa bile püf noktaları bulup çıkaracak basiret sahibi insan ne kadar az! Türkiye 100 yıldır yarım inanan bir ülkedir; ABD, Rusya, Çin ve İsrail’de nasıl zulümler olduysa Türkiye’de de olmuştur! Pembe tablolarla halkın gözünü boyamak bizi melek yapmaz! Türkiye’nin vücudu can çekişen hamile bir cadıya benziyor. Hastanede doktorlar, hemşireler, basın mensupları koşuşturuyorlar. Türkiye,bir İslam çocuğu doğuracak, ve bu kaderi hiç kimse değiştiremez! 

·         Bu dünyada ilk önce insani selama, ilgiye değil de etikete değer verdiklerinden hemen “Kimsiniz?” sorusuna gıcık oldum! Şey, ben Aldeberan Takım Yıldızı’ndan geldim ! (Şaka!) Siz sahte Müslümanlar çok korkaklaştığınızdan ölüleri canlandırma görevi bana verildi! Zaten Amerikalılar da uzaylı olduğumuzu zannediyor galiba!

·         Epey zaman önce rüyamda bir evin içinde bir kapıdan beyaz elbisesiyle Mehdi (a.s.) çıktı; onu karşılayan birkaç kişi içinde ilk elini bendeniz öptüm! Yani anlaşılan bendeniz öncü birliktenim. Yüce Rabb, cihadımızı kutlu eylesin!  

          Gizemli Süvari,  26 Haziran 2010 Cumartesi