(PSİKOLOJİ, TIP) Ağlayan surat Kara Koyun Fırtına bulutu

        2006-05-16-You Have Got Mail_Tom Hanks_Meg Ryan 

Ey helak oluşu yaklaşan Türkiye! En büyük iki salgın hastalıktan biri olan münafıklık hakkında daha önce yeteri kadar bilgi verilip açıklama yapılmıştı. Bu nedenle bu 2011 yılında “Korku” konusunu haykıracağız! Aslında devletin halktan, halkın devletten karakter açısından farkı yok!

                                

TÜRKİYE'DE MARMARA BÖLGESİNE DİKKAT! İSTANBUL DEPREMİ...

· Bir şeyin haklı olduğunu bildiğin halde, o şeyden yana çıkmazsan korkaksın demektir. (Konfüçyüs)

· “Benim ümmetimin fertleri haksıza ‘Sen haksızsın!’ demekten korktuğu, çekindiği zaman onlardan ayrıl! (Hz.Muhammed a.s.) Bu yüzden bir süre önce korkak halktan ayrıldık! İlahi adalet, hak ettiğini verecek! Korkunun ecele faydası olmayacak!

· Dünyada birçok kabiliyetli kişi, küçük bir cesaret sahibi olmadığı için kaybolur. (Sdney Smith)

· Aslında haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytanlık ile kalp gözünün kör olması, birbirlerine bağlı zincirleme hastalıklardır. “Kör adam, ayna hediye ettiğin için sana teşekkür etmez!”

· 2001-2011 yılları arasında birkaç kişi tarafından sadece Türkiye’deki kişi ve kurumlarla değil, başka ülkelerden kişiler de dahil haberleşilen, ilgi gösterilip bilgi verilen, soru sorulan, destek veya yardım istenen 100 kurum ve kişinin yaptıkları incelendiğinde bu dünyada insanlık ve adalet diye bir şeyin olmadığı açıkça tespit edilmiştir! 10 yıllık bu incelemeyi internet kayıtlarında “100 Kurum ve Kişiye Müracaat Sonuçları, Bu Dünya’da İnsanlığın ve Adaletin Olmadığını İspatlıyor!” başlığıyla inşaallah bulacaksınız! Lanet olsun bu dünyaya! ,Gerçekleri inkarcı, nankör, garipleri ve mazlumları umursamayan, zalimlere ise hizmetkarlık yapan böyle insanlık Tanrı’nın bunca nimeti ve şefkatine layık değil!

· Kutsal Kitap Kur’an’da A’raf Süresi 179. Ayette aşağılanan kör, sağır ve dilsiz kişilerden değilseniz, onurlu ve cesur iseniz, bunu yayınlayın, haykırın bakalım !

· Dikkat! Yüce Alemden bu gezegene indim fakat evliya hariç duyarlı, dürüst, cesur ve iyiliksever kişilere rastlayamadım. Görünen canlıların çoğu aslında ölü. Bu nedenle İyilik Perisini ve azizleri arıyorum…

· Sen beni algıladın mı? Algılamayanlar, öğütten kaçanlar ve haksızlık karşısında susan dilsiz şeytanlardan ayrıldım !.. İlahi adalet te böyledir! Kevin Carter gibi olmayın !

      3 monkeys_I havent heard-I havent seen-I dont know

· Türkiye’de 3 maymun adeti salgın hastalık olmuş: Duymadım,Görmedim, Bilmiyorum. Yerin dibine geçince duymayacaklar, görmeyecekler, nasıl olduğunu bilemeyecekler !

· Ne ekersen onu biçersin !

7 Haziran 2011’den bir gün önce ,

Özgür Zülkarneyn, Gizemli Süvari