HZ.İSA ZAMANINDA GEÇEN BİR KOMPLO HİKAYESİ

Hz İsa zamanında 3 kişi yolda giderken hazine bulmuşlar. “Hazineyi paylaşmadan önce acıktık, aramızdan biri gitsin bize yiyecek alsın” dediler.
İçlerinden biri yiyecek almak için şehire gitti. Yolda giderken kendi kendine, “Ben en iyisi getireceğim yemeğin içine zehir koyup arkadaşlarımı zehirleyim, altınlar da bana kalsın.” diye düşündü. Aynen düşündüğü gibi yaptı, yemeğe zehir koydu.

Diğer ikisi de kendi aralarında arkadaşımız gelince onu öldürelim, hazineyi de aramızda paylaşırız, diye karar verdiler. Yemeği getiren adam arkadaşları tarafından öldürüldü; diğer ikisi de yemeği yiyip öldü.

Oradan geçmekte olan İsa (as), havarilerine, " İşte bu dünyadır, bakın nasıl peşine düşenleri öldürdü ve kendisi geride kaldı, vay dünyanın peşine düşenlerin başına gelenler….." dedi .

             Çakallarla Danstan bir sahne

PARA HIRSI OLAN BİR KADININ (FATMA) KOCASI (SERVET) İLE DİYALOĞU; BİR TÜRK FİLMİNDEN…

Servet: Yavrum,güzel karım benim,bak anlatamıyorum ben sana ya; ben kaç yıldır bu işi yapıyorum. Devletime,milletime,vatanıma bir kere bile yanlış yapmadım be,bir kere bile!

Fatma: Yapmadın da ne oldu, götün metre kare evde oturuyoruz.Bak Mümtazlara, daha Moda’da teraslı yeni ev almışlar.

Servet: Mümtaz haysiyetsiz bir kişi,Mümtaz şerefsiz bir kişi,şerefsiz, ben de mi şerefsiz olayım!

Fatma: Şerefsiz falan değil efendim,şerefsiz falan değil; adam işi kitabına uyduruyor. Sen de bir kere Şeytan’a uysan ne olacak?

Servet: Ya ben tüyü bitmemiş yetim hakkı yemem!

Fatma: Ben bıktım bu yetimin tüyünden,kılından be! 5 yıldır anamı ağlattın elin kılsız çocukları yüzünden…

Servet: Ben devletimden 300 bin lira vergi kaçırmam!

Fatma: Ne münasebet, devletten kaçırmayacaksın ki ! O şerefsiz patronundan kaçıracaksın!

Servet: Haa! Oldu oha, gel gel patron burada,sen deli misin kızım,sen patronu tanıyor musun,yakalarsa beni yakar yakar!

Fatma: Öyle öküz gibi ateşe ellersen yanarsın tabii, ateşi maşayla tutacaksın, salak kocam benim! Yaklaş bakıyım,yaklaş, a benim minnoşum, bu şirketin internet hesaplarını benim minnoşum yönlendirmiyor mu?

Servet: Hıı, hıı.

Fatma: Evet, değil mi?

Servet: Evet işte, evet ben.

Fatma: Tamam, bir sorun çıkarsa “İnternet korsanları yapmış!”, diyeceksin.

Servet: Der miyim?

Fatma: (Gülerek) Dersin…

Servet: Denir mi?

Fatma: Denir.

* * * * * * *

SONUÇ: Hikayenin en sonunda mafya patronları çakallarla, devletin içindeki kurtlar rahat yaşantılarına devam ediyorlar.

Servetin de içinde olduğu ayak takımı halk, ister mafyaya ister devlete hizmet etsin, her zaman gözden çıkarılacak köleler ve cariyeler…

Bir halk zalim efendilere köpeklik yapmayı, zalim üst yöneticiler de Şeytana hizmetkarlık yapmayı seviyorsa, birbirlerine lanet okuyacakları buluşmaları Mahşerde olacak!..

     Super Natural_Team

DİPNOT: Kardelen Kütüphanenin sinema,müzik,cinsel olaylar gibi konularına bakan moderatör olarak size bir de “Dina: Lanetli Kadın” filmini tavsiye ederim. Görünüşe aldanmamanızı sağlar, hatırıma gelmişken kutsal Ramazan ayınız da uğurlu olsun, esen kalın! 13.08.2011

Anna Emirov