VarietyofLife

WONDERFUL LİFE/ BLACK

CLICK TO LISTEN THE SONG_ŞARKIYI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN

Here I go out to see again

The sunshine fills my head

And dreams hang in the air

Gulls in the sky

And in my blue eyes

You know it feels unfair

There’s magic everywhere

Look at me standing

Here on my own again

Upstraight in the sunshine

No need to run and hide

It’s a wonderful, wonderful life

No need to laugh and cry

It’s a wonderful, wonderful life

Sun’s in your eyes

The heat is in your hair

They seem to hate you

Cause you are there

And I need a friend

Oh I need a friend

To make me happy

I’m standing here on my own

Look at me standing

Here on my own again

Upstraight in the sunshine

No need to run and hide

It’s a wonderful, wonderful life

No need to laugh and cry

It’s a wonderful, wonderful life

It’s wonderful

To make me happy

Not so alone

Look at me here

Here on my own again

Upstraight in the sunshine

No need to run and hide

It’s a wonderful, wonderful life

No need to laugh and cry

It’s a wonderful, wonderful life

No need to run and hide

It’s a wonderful, wonderful life

No need to laugh and cry

It’s a wonderful, wonderful life

    sevgi

HARİKA BİR HAYAT

Söyleyen:Black

ŞARKIYI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN


İşte dışarı çıkıyorum yine görmek için
saçlarımı dolduruşunu günışığının
ve hayallerinin asılı durduğu hava
Martılar gökyüzünde ve benim mavi gözlerimin içinde
biliyorsun adil olmayanı hissediyor
her tarafta sihir var

Bak bana duruyorum
yalnız başıma kendim yeniden
günışığının içine doğru

İhtiyaç yok koşmak ve saklanmak için
bu harika, harika bir hayat
Gülmek ve ağlamak için sebep yok
bu harika, harika bir hayat

Güneş(ler) senin gözlerinin içindeki
sıcaklık saçındaki
senden nefret için görünüyor gibiler
çünkü sen ordasın
ve bir arkadaşa ihtiyacım var
Oh, bir arkadaşa ihtiyacım var
beni mutlu etmesi için
burda yalnız başıma oturmak değil

Bak bana duruyorum
yalnız başıma kendim yeniden
günışığının içine doğru

İhtiyaç yok koşmak ve saklanmak için
bu harika, harika bir hayat
Gülmek ve ağlamak için sebep yok
bu harika, harika bir hayat

Bir arkadaşa ihtiyacım var
oh, bir arkadaşa ihtiyacım var
beni mutlu etmesi için
böyle bu kadar yalnız değil…….
Bak bana buraya
kendimle ve bibaşımayım yeniden
günışığının içinde doğruca

İhtiyaç yok koşmak ve saklanmak için
bu harika, harika bir hayat
Gülmek ve ağlamak için sebep yok
bu harika, harika bir hayat

İhtiyaç yok koşmak ve saklanmak için
bu harika, harika bir hayat
Gülmek ve ağlamak için sebep yok
bu harika, harika bir hayat
harika hayat, harika hayat