(KARDELEN KÜTÜPHANE GRUBUNA GÖNDERİLEN MESAJ; 17.06.2012)  

     2012-Kaplumbagaya dikkat et! Ancak...

İnsanlar artık gerçek hayatta birbirleriyle ilgilenmiyor, sevmiyor ve yardımcı olmuyor! Makineler ve robotların insanlığı esir aldığı asırdayız…Facebook bir makine programı, insanlar buna aşık!..Çoğu kimse gerçek hayatta birbirini tanımıyor,kimlik yok, resim yok, mekan belli değil! Yardım istesen, o profil senin imdadına yetişir mi? Hayır!

İster tanı ister tanıma, 3-5 kişiye arkadaşlık daveti gönderdiğinde,birkaç kişi kabul etmediğinde, “Tanımadığın kişilere arkadaşlık daveti gönderdiğinize dair şikayetler aldık!” diyor. Hadi benim hiç arkadaşım yoksa, bir yerde mahsur kalmışsam, yardım istiyorsam, arkadaşa ihtiyacım varsa; bana hemen engel koyuyorsun salak program !… Ajan program!…

İnsanların çoğu Tanrı’ya şükredip ibadetini yapıyor mu? Allah’ı yeteri kadar hatırlayıp O’nu anıyor mu? Ailesiyle ilgileniyor mu? Çevresine duyarlı mı? Mazlumların ve zavallıların çığlıklarını duyuyorlar mı? Yoksa uyuşturucu madde gibi sanal fantastik ve eğlenceli programlarla uyuşmuş ta biraz tenkit edilince veya bilgisayarı ellerinden alınınca kuduruyorlar mı?

Peki bu kumarhanede insanlar veya uzaylılar ne kazanıyor? Asli görevlerini yapmayıp saatlerce meşgul olanlar, nefsi emmarelerini mutlu ediyorlar, acı olan gerçek hayatta bulamadıklarını tatlı, yalan ve eğlenceli bu yapay dünyada buluyorlar!

Biz de, epey zaman önce insanlığın öldüğünü tespit edince, aşağılık münafık ve zalim yaratıklara karşı Robot moduna geçtik! 2012’den sonra Dünyada çok şey değişecek! Ayrıca gerçekten temiz kalpli olanlara ve yardım isteyenlere Yüce Yaratıcı, Hızır a.s. gibi bir iyilik perisi veya gizemli mücahid gönderir, biz buna şahit oluyoruz!..

    Avuç içinde parlayan güneş daima bir umut oldugunu gösterir

Hey yolcu! Bana inanıyor ve güveniyor musun ? Makineye ayırdığın ilgi ve sevginin birazını kederli ve gözü yaşlı bana gösterdin mi? Ben bir “Tanrı Misafiri”yim, hiç benim gibilerle ilgilendin mi? Aslında hep kendini gösterip beğenilmekle ve iltifatlarla nefsini doyuruyorsun, kendi fotoğraflarını yaymakla ilgi odağı olmak ve alkışlanmaktan hoşlanıyorsun, her gün kimler seni beğenmiş, kaç kişi ilgi göstermiş onları saymakla meşgulsun! Fakat en azından günde 5000 kere kalbin Allah’ı anıyor mu? Yılda kaç kez Dünyadaki yoksullara yardım ettin? Yılda kaç kez hastayı ziyaret edip yardım ettin? Bir yılda menfaat beklemeden kaç iyilik yaptın? Yılda kaç kez haksızlığa karşı mücadele ettin? Anne babana meşru işlerde itaat edip iyilik ediyor musun?

Kaplumbağa kadar bile cesareti olmayan ve manevi yol kat edemeyenler, internette veya gösteriş törenlerinde güzel laflar ile 1000 çeşit öğüt verip romantik tablo çiziyorlar ! Peki öyle yapan sen, Allah’ın neden cihad ayetlerini haykırmıyorsun? Veya Hz.Ali’nin, “Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; zira hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz!” sözünü halka haykırmıyorsun?

Haydi bir oto kontrol yapalım! Bu yalan dünya seni tılsımlı iple bağlamış ikiz kardeşindir; cadı olan sevgilindir; ipi kes, özgürlüğüne kavuş!..Her birinde yaklaşık 200 milyar yıldız bulunan 200 milyar galaksinin ve nice bilinmeyen alemlerin Rabbi Allah ne yücedir! Alemlerin Rabbi Allah, ilahi hakikatlere inanmayanları, iyi işler yapmayanları ve çeşitli kirli işleri yapıp ta kendini iyi zanneden ve Cennete gideceğini sanan bütün münafıkları kesinlikle hesaba çekecek ve intikam alacaktır! Doğrular nedir; yanlışlar nedir?

Hoşça kal!

Gönderen: Özgür Zülkarneyn; Gizemli Süvari

17 Haziran 2012